zondag 17 oktober 2010

KLAAR

Zo lieve volgers en fan,s
De fam. Struisje is klaar !!
Ze kunnen mee naar de tentoonstelling om daar bewonderd te worden .
Ik heb er veel plezier bij het maken ervan gehad en hoop, dat het tot uitdrukking komt als jullie het resultaat gaan zien (foto,s of in t,echt)
Inmiddels ben ik druk bezig met de voorbereiding van de tentoonstelling .......
Kunst en Creatief in de wijk 
==============================
van as dinsdag  19 oktober van 14.00  tot 17.00
         woensdag 20 oktober van 14.00  tot 17.00
          zaterdag  23 oktober van 10.00  tot 15.30
Het adres is De Franciscuszaal van de Parochiegemeenschap Schoten
 Ingang Diezestraat  (de kerk die naast de kegelbaan staat )
Op de Rijkstraatweg .
Vanaf de Rijkstraat weg mag je niet(met de auto) de Diezestraat in je moet omrijden naar de Jan gijzenkade
==============================

Heel graag zeg ik tot ziens !!
veel creatieve groetjes Thea

2 opmerkingen:

  1. wat zijn de struisvogels mooi zeg en plaatje gewoon,ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die er HEEL GEK van zijn,wie niet.Je hebt goeden handen maar dat wisten we al, ga zo door thea je bent een Unieke vrouw met gouden handjes.groeten marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel veel succes en plezier op de tentoonstelling!!!

    BeantwoordenVerwijderen