vrijdag 10 juni 2011

ZO DAT IS EEN TIJD GELEDEN !!

Hallo Allemaal 
Dat is een flink tijdje geleden maar ....ik ga proberen om weer het een en ander 
te vertellen en om natuurlijk ook foto,s te plaatsen ,en als dat laatste niet gaat lukken heb ik een geweldige schoonzoon die me daar bij helpt! 
We zijn inmiddels al een behoorlijke tijd verder en ik heb de stuisjes cadeau gegeven aan die geweldige schoonzoon ! 
Toen hij ze zag (toen ze eenmaal klaar waren) was hij verkocht ! 
En ik ben erg blij met zijn hulp , dus toen hun huisje klaar was heb ik ze meegenomen en ze hebben een heel mooi plaatsje gekregen waar een ieder die op visite komt ze kunnen zien en bewonderen .
Ondertussen is de Boomvrouw ook al lang klaar en ik zelf vind haar erg mooi geworden .
Ik had jullie (volgers) foto,s belooft en dat nog steeds niet gedaan dus dat ga ik doen bij deze .... en zowaar het is me gelukt !!!

proberen of ik er nog wat bij kan doen zodat ze van alle kanten te bekijken is en laat me maar weten wat jullie hier van vinden  groetjes van creathea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten