zondag 26 juni 2011

Wat is dit toch ontzettend leuk !!!

Inderdaad ontzettend leuk !!
Afgelopen week erg druk gehad zodat ik er niet zo veel aan heb kunnen doen, verjaardag van mezelf ,verjaardag van onze Els ,en morgen nog een van m,n schoonzoon ,die gene die me met raad en daad helpt wat deze blog en internet betreft . (de schat)       
Maar.............................
Dan kan ik er weer tegenaan ik heb er reuze zin in ! 
Met m,n verjaardag iedereen het begin laten zien ,
en tot nog toe alleen maar leuke  reacties .
Wel veel werk hoor, werd er ook iedere keer gezegd
maar het hoeft niet in een week klaar hoor ,
kan ook niet, dat gaat wel een jaar duren voor alles er op staat zo als ik het wil hebben !

Volgens mij heb ik jullie nieuwsgierig gemaakt ?

Nou lieve volgers, kijkers en bezoekers
zodra ik de eerste foto,s heb gemaakt ...(nog eventjes geduld hihihi)
zal ik het plaatsen zodat jullie een reactie kunnen geven op.....

MIJN NIEUWE ONTZETTEND LEUKE SPEELWANDKLEED !!

 veel creatieve groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten