zaterdag 9 juli 2011

HET GAAT SNELLER DAN IK DACHT !!!!

Hallo lieve allemaal !

Het gaat sneller dan ik dacht ,en ik vind het nog steeds geweldig leuk !
Het keukentje is bijna klaar op een paar panne lapjes na ,
en ik moet op zoek naar kleine pollepels en zo
die kan ik zelf wel maken van Fimo klei maar.....
dat is dan niet geschikt voor kleine kinderhandjes !
En het is wel de bedoeling dat er door kleine kinderhandjes mee gespeeld word . dus op zoek naar kleine houten lepels.
Heeft iemand misschien een idee... of moet ik wachten op de creative 
beursen die in het najaar weer gaan komen ?
Wachten is erg moeilijk nu het keukentje zo goed als klaar is .

Dus ik ben aan het volgende blok begonnen.....

            DE BADKAMER .....................ook weer helemaal leuk !
Het bad zit er inmiddels al op en de douche stang zit ook al met kleine festonsteekjes vast .
Ook het tandenborstelbekertje zit er op en daar heb ik de stof met de lievenheerbeestje voor gebruikt ,staat erg lief en natuurlijk heb ik zo m,n kenmerk weer gebruikt .
Bij het keukentje hebben 2 kommetjes deze stof .
En ik probeer ook bij de 2 volgende ,de speelkamer en de slaapkamer deze stof te verwerken .
Ook heb ik een spiegel gemaakt voor de badkamer stond niet op het patroon maar tja een badkamer zonder spiegel kan echt niet vind ik !
En een beetje van je zelf er in stoppen is altijd wel leuk ,
en waarom niet zou ik zo zeggen ,het hoeft zeker niet het zelfde te zijn als het voorbeeld 
Zo jullie zijn weer een beetje bijgepraat en maandag ga ik de foto,s er bij zetten dan komt namelijk.....
m,n steun en toeverlaat om me daar bij te helpen !
Want het is me niet gelukt zoals jullie al begrepen hebben hihihi

Nou een fijn weekend en tot maandag dan maar ,
lieve volgers,vrienden ,en bezoekers !
groetjes, van een haast niet te stoppen creatieveling



Geen opmerkingen:

Een reactie posten