maandag 18 juli 2011

BEN DRUK BEZIG

ZO BESTE VOLGERS,
BEZOEKERS EN ANDERE CREATIEVELINGEN 

Ben ondertussen druk bezig geweest om het keukentje af te krijgen,
heb de panne lapjes nu ook klaar !
Best wel een heftig klusje met al die kleine stukjes stof !
Dat is het echte werk het zijn hele kleine quiltjes
Ook heb ik het bordje van meneer beer,
in een doorzichtig mapje bij de andere bordjes gemaakt 

Het enigste waar ik nu nog naar op zoek ben ....
DAT ZIJN DE POL LEPELTJES!!!
En als ik die heb gevonden dan is het keukentje helemaal klaar !
dus ................als iemand een idee heeft ????? 
vertel het me !! 

En anders moet ik toch wachten op de beursen die ongetwijfeld  
na de vakantie weer gaan komen .
Dus geduld ....denk ik !
De poppenhuis lepeltjes zijn net even te klein die had ik al gevonden .

Ondertussen ben ik wel met de badkamer verder gegaan ,en heb een aantal leuke dingetjes gemaakt zoals flesje gele badschuim (zwitsal) 
en een flesje gele shampoo met ook daar het oranje koppie erop van zwitsal 
allemaal van stof natuurlijk!
En dat zit vast met een ouderwets drukkertje, net als de spiegel
zodat ze het er af kan halen met spelen ,ook het bad eendje zit vast met een lintje
om het kwijtraken tegen te gaan.

Dus jullie begrijpen dat het al aardig vorm krijgt ,ik moet alleen nog even wat uit vogelen hoe ik het tandenborsteltje zal maken dat moet ik het bekertje komen ,
want meneer beer moet wel zijn tandjes kunnen poetsen natuurlijk (hihihi)

Terwijl ik dit allemaal voor jullie opschrijf zit ik al weer te genieten over het hoe en wat ik nu weer ga maken ,het geeft ook zo veel plezier om te maken !
Ik hoop dat de kleintjes er straks ook veel plezier mee zullen hebben .

Zo ik ga stoppen ....en zeg tot het volgende berichtje maar weer !
veel creatieve groetjes van mij !






Geen opmerkingen:

Een reactie posten