dinsdag 2 augustus 2011

EVEN IETS ANDERS TUSSENDOOR MAKEN !

hallo lieve volgers,kijkers en bezoekers 

Het is weer tijd voor een berichtje ,ben druk bezig geweest met het speelkleed
en ik moet nu op zoek naar andere stofjes .
De kleurtjes die ik heb vind ik niet zo leuk bij elkaar ,

a.s donderdag dan maar even naar de markt in IJmuiden
daar staat een man met lappen ........(heel veel kleur en dessin)en daar kan je zeker iets vinden 
Dan kan ik weer verder met de slaapkamer!
Nummer 3 van het speelkleed .

Maar voor ik dat ga doen heb ik even een nieuwe creative uitspatting
Ik ben een groeimeter aan het borduren voor mijn kleinzoon .
Hij wordt omstreeks eind augustus geboren ,
dus je begrijpt dit heeft nu even voorrang !
Het wordt een groeimeter van cars,(de autootjes)
Inmiddels heb ik er nu 3 klaar en moet er nog 3 .

Ben er op 22 juli mee begonnen
(op mijn zusjes verjaardag makkelijk te onthouden )
En het gaat zeker lukken om het klaar te hebben ,op de geboorte datum na en natuurlijk de naam .

Zodra ik er mee klaar ben komt er natuurlijk een foto ,
en ook van de badkamer van het speelkleed ,daar zijn ook een aantal dingen bijgekomen na de laatste foto.

Zo jullie weten weer waar ik me de laatste tijd weer mee bezig houd en het wordt vervolgt zullen we maar zeggen !
Laat eens een berichtje achter vind ik leuk !
De laatste bezoeker die geweest is op deze site...
was Marja en heeft ook een berichtje achtergelaten,daarvoor dank ! 


Veel creative groetjes en graag tot ziens !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten