woensdag 10 augustus 2011

KLAAR !!!!!

Zo he he  het borduurwerk is klaar !

De groeimeter van Cars is af ik heb de maand en het jaartal er ook opgezet...
en de naam ....tja dat is nog even een verrassing !

Dus dat moet er nog wel op en de dag (datum) natuurlijk .
Ik heb ook de achterkant er op gezet ,was een beetje aan het twijfelen voor de kleur ,maar heb toch nadat ik het eerst gewassen had toch voor rood gekozen .

Het gaf niet af dus dan durf ik het wel aan ,staat erg leuk bij die vrolijke kleurtjes.
Ook heb ik een stukje plexi glas klaar staan dat moet er in en dan dicht maken .

Maar dat kan natuurlijk niet eerder dan dat de baby geboren is !
De foto,s van het geheel zal ik plaatsen nadat mijn steun en toeverlaat weer langs geweest is (mijn schoonzoon) want ik ben nog steeds niet zo handig daar mee !

Zo en dan nu weer verder met het speelkleed !

tot ziens op deze blog lieve volgers ,vrienden en bezoekers
groetjes een afwachtende voor de tweede keer Oma !










2 opmerkingen:

  1. wat is hij mooi geworden, echt mooie auto's en zo leuk. Hier ga je voor je plezier kijken of je al groter bent geworden. ik blijf je volgen.chat ze en tot dinsdag.gr.M

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dank je wel leuk dat je weer even bent wezen kijken
    groetjes thea

    BeantwoordenVerwijderen